Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! Дата _____
Завдання № 16: 16.1 Самостійна художня діяльність в 2 пол. дня у групах дітей дошкільного віку. Проведення з однієї з форм роботи з батьками (бесіди, консультації, виготовлення виставок, стендів). 16.2 Завдання щодо написання психолого - педагогічної характеристики на дитину дошкільного віку. 16.3 Скласти бібліографічний список методичного матеріалу в закріпленій групі по проблемі співпраці ДНЗ з батьками. Виконання завдання 16.1 Методист практики____________________________ Вихователь____________________________________
ЗагоРтовуючі процедури: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ПІДГОТОВКА ДО ПОЛУДЕНОКА МЕТА: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ: _________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ПОЛУДЕНОК МЕТА: ___________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________ ХІД _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна______________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня __________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Розвивальна__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня _________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна______________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ АНАЛІЗ РОБОТИ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виконання завдання 16.2 МЕТА: Визначити рівень психічного розвитку дитини - особливості фантазії.
ХІД _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ВИСНОВОК____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ 16.3 МЕТА: Ознайомитись з методичним матеріалом по проблемі співпраці ДНЗ з батькамив закріпленій групі (методичному кабінеті ДНЗ). Виконання завдання: Скласти бібліографічний список методичного матеріалу в закріпленій групі по проблемі співпраці ДНЗ з батьками. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тиждень Дата___________ Завдання №17 17.1Самостійне проведення самостійної художньої діяльності у 2 пол. дня у групах дітей дошкільного віку першим та другим студентами. Проведення з однієї з форм роботи з батьками (бесіди, консультації, виготовлення виставок, стендів). 17.2 Допомога вихователям у проведенні Новорічних свят. Методист практики________________________________ Вихователь________________________________
Виконання завдання 16.1 Методист практики____________________________ Вихователь____________________________________
ЗагоРтовуючі процедури: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ПІДГОТОВКА ДО ПОЛУДЕНОКА МЕТА: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ: _________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ПОЛУДЕНОК МЕТА: ___________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________ ХІД ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ______________________________________________________________ ____________________________________________________________________ Розвивальна_________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна___________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_____________________________________________ ______________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ______________________________________________________________ _____________________________________________________________________ Розвивальна________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна___________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_____________________________________________ ______________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ______________________________________________________________ ______________________________________________________________________ Розвивальна______________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна__________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_____________________________________________ _____________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ______________________________________________________________ ______________________________________________________________________ Розвивальна______________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна__________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_____________________________________________ _____________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ АНАЛІЗ РОБОТИ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тиждень Дата _________
Завдання № 18
18.1Участь студентів у проведенні Новорічних свят. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
|