Студопедия

Главная страница Случайная страница

Разделы сайта

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






  • Как продвинуть сайт на первые места?
    Вы создали или только планируете создать свой сайт, но не знаете, как продвигать? Продвижение сайта – это не просто процесс, а целый комплекс мероприятий, направленных на увеличение его посещаемости и повышение его позиций в поисковых системах.
    Ускорение продвижения
    Если вам трудно попасть на первые места в поиске самостоятельно, попробуйте технологию Буст, она ускоряет продвижение в десятки раз, а первые результаты появляются уже в течение первых 7 дней. Если ни один запрос у вас не продвинется в Топ10 за месяц, то в SeoHammer за бустер вернут деньги.
    Начать продвижение сайта
  • Вихователь____






     

    1.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ:

    МЕТА:

    Освітня ______________________________________________________________

    _____________________________________________________________________

    Розвивальна________________________________________________________________________________________________________________________________

    Виховна___________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_____________________________________________

    ______________________________________________________________________

    ХІД

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    2. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ:

    МЕТА:

    Освітня _____________________________________________________________

    _____________________________________________________________________

    Розвивальна_______________________________________________________________________________________________________________________________

    Виховна__________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_____________________________________________

    ______________________________________________________________________

    ХІД

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    3.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ:

    МЕТА:

    Освітня ______________________________________________________________

    _____________________________________________________________________

    Розвивальна_________________________________________________________________________________________________________________________________

    Виховна__________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_____________________________________________

    _____________________________________________________________________

    ХІД

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    4. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ:

    МЕТА:

    Освітня ______________________________________________________________

    _____________________________________________________________________

    Розвивальна_________________________________________________________________________________________________________________________________

    Виховна__________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_____________________________________________

    _____________________________________________________________________

    ХІД

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ПІДГОТОВКА ДО СНІДАНКУ(ОБІДУ)

    МЕТА: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ: _____________________________________________

    ______________________________________________________________________

    ХІД

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    СНІДАНОК (ОБІД)

    МЕТА: ______________________________________________________________

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ХІД

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ЗАНЯТТЯ

    ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: __________________________________________________

    ТЕМА: ______________________________________________________________

    МЕТА: Освітня________________________________________________________

    _____________________________________________________________________

    Розвивальна_________________________________________________________________________________________________________________________________

    Словникова________________________________________________________________________________________________________________________________

    Виховна____________________________________________________________________________________________________________________________________

    МАТЕРІАЛ_________________________________________________________________________________________________________________________________ПІДГОТОВКА ДО ЗАНЯТТЯ____________________________________________

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_____________________________________________

    ______________________________________________________________________

    ХІД І СТРУКТУРА

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    АНАЛІЗ (САМОАНАЛІЗ) ЗАНЯТТЯ З МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ

     

    І. Підготовка до заняття: виготовлення наочного, дидактичного матеріалу; опрацювання методичної літератури, програми дошкільного закладу; технічні засоби навчання.

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ІІ. Організація дітей на заняття, готовність їх до заняття.

    _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ІІІ. Хід заняття.

    9. Аналіз завдань навчання відповідно до структури заняття.

    10. Прийоми перевірки знань дітей з попередніх тем, ефективність їх.

    11. Активізація дітей в ході закріплення попередніх знань. Мовлення дітей. Прийоми виправлення вихователем мовленнєвих помилок дітей.

    12. Виклад нових знань. Наочність у ході викладу нової теми. Зміст навчального матеріалу відповідно програми дошкільного закладу; зв’язок теорії з практичною діяльністю дітей.

    13. Тип і структура заняття відповідно методики розвитку мовлення.

    14. Мовлення вихователя.

    15. Активізація дітей у ході викладу нового матеріалу.

    16. Самостійна робота дітей на занятті:

    а) стиль роботи вихователя, наполегливість у досягненні мети, вимогливість та контроль за діяльністю дітей; прийоми виправлення неточних відповідей, мовленнєвих огріхів; педагогічний такт вихователя;

    б) робота дітей на занятті, зацікавленість їх заняттям; активність, прийоми залучення до активної пізнавальної діяльності усіх дітей; робота з книгою.

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ____________________________________________________________________

    ІV. Організаційна характеристика заняття.

    Співвідношення (послідовність, взаємозв’язок, дозування у часі) окремих етапів заняття.

    Методи та прийоми навчання.

    Засоби навчання.

    _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    V. Результати заняття. Позитивне на заняттях та недоліки. Загальні висновки щодо заняття. Пропозиції щодо поліпшення методики викладання нового матеріалу.

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Виконання завдання 8.1

    МЕТА: Визначити рівень психічного розвитку дитини - особливості властивостей сенсорики.

    ХІД

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ВИСНОВОК______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ 8.3

     

    МЕТА: Ознайомитись з методичною літературою до розділу “ Виховання звукової культури мовлення у дітей дошкільного віку ”.

    Виконання завдання: Ознайомитись з методичною літературою до розділу “Методика розвитку зв’язного мовлення ” та скласти бібліографічний список з поданого розділу (за додатком № 3)

     

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ___________________________________________________________________

     

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________






    © 2023 :: MyLektsii.ru :: Мои Лекции
    Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав.
    Копирование текстов разрешено только с указанием индексируемой ссылки на источник.