Студопедия

Главная страница Случайная страница

Разделы сайта

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






  • Как продвинуть сайт на первые места?
    Вы создали или только планируете создать свой сайт, но не знаете, как продвигать? Продвижение сайта – это не просто процесс, а целый комплекс мероприятий, направленных на увеличение его посещаемости и повышение его позиций в поисковых системах.
    Ускорение продвижения
    Если вам трудно попасть на первые места в поиске самостоятельно, попробуйте технологию Буст, она ускоряет продвижение в десятки раз, а первые результаты появляются уже в течение первых 7 дней. Если ни один запрос у вас не продвинется в Топ10 за месяц, то в SeoHammer за бустер вернут деньги.
    Начать продвижение сайта
  • Завдання № 14






    14.1 Самостійна організація і проведення__________________________________

    ________________________________________________________________ (вказати конкретний вид діяльності)

    (1 студ. – проводить заняття з формування елементарних математичних уявлень та прогулянку підготовка до обіду, обід; 2 студ. – спостерігає, аналізує роботу 1 студента та проводить режимні процеси-ранок, включаючи ранкову гімнастику та ігри між заняттями).

    14.2 Завдання щодо написання психолого - педагогічної характеристики на дитину дошкільного віку.

    14.3 Ознайомтеся з дидактичним та наочним матеріалом в закріпленій групі по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Опишіть його.

     

    Викладач методики _____________________

    Методист ________________________________

    Вихователь________________________________

     

    1.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ:

    МЕТА:

    Освітня ___________________________________________________________________

    ___________________________________________________________________________

    Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    ХІД

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    2. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ:

    МЕТА:

    Освітня ___________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_________________________________________________

    _________________________________________________________________________

    ХІД

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    3.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ:

    МЕТА:

    Освітня ___________________________________________________________________

    ___________________________________________________________________________

    Розвивальна__________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    ХІД

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    4. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ:

    МЕТА:

    Освітня ___________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    Розвивальна__________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    ХІД

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ПІДГОТОВКА ДО СНІДАНКУ(ОБІДУ)

    МЕТА: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ: __________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    ХІД

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    СНІДАНОК (ОБІД)

    МЕТА: ___________________________________________________________________

    ___________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

     

    ХІД

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ЗАНЯТТЯ

     

    ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕМА: ___________________________________________________________________

    МЕТА: Освітня____________________________________________________________

    ______________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Розвивальна______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Виховна________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    МАТЕРІАЛ_ _________________________________________________________________________________________________________________________________________

    МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    ХІД І СТРУКТУРА

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    АНАЛІЗ (САМОАНАЛІЗ)

    З ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ

     

    19. Яке місце посідає програмний зміст даного заняття у системі розвитку уявлень про множину, або в формуванні у дітей в процесі діяльності лічби розуміння числа?

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    20. Чи відповідають програмні задачі заняття рівню знань і розвитку дітей групи.

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    21. Які методичні прийоми використовував вихователь, їх доцільність.

    ________________________________________________________________________________________________________________________________

    22. Чи точно використовується термінологія вихователем і дітьми?

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    23. Проведення індивідуальної роботи, її зміст і ефективність.

    ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    24. В чому виявляється врахування вікових можливостей дітей при використанні дидактичних можливостей посібників.

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Виконання завдання 14.2

    МЕТА: Визначити рівень психічного розвитку дитини – уваги.

    ХІД

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ВИСНОВОК_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ 14.3

    МЕТА: Ознайомитись з дидактичним та наочним матеріалом в закріпленій групі по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Виконання завдання: Описати дидактичний та наочний матеріал по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в закріпленій групі.

     

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ___________________________________________________________________

     

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Тиждень

    Дата___________






    © 2023 :: MyLektsii.ru :: Мои Лекции
    Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав.
    Копирование текстов разрешено только с указанием индексируемой ссылки на источник.