Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! Завдання № 14
14.1 Самостійна організація і проведення__________________________________ ________________________________________________________________ (вказати конкретний вид діяльності) (1 студ. – проводить заняття з формування елементарних математичних уявлень та прогулянку підготовка до обіду, обід; 2 студ. – спостерігає, аналізує роботу 1 студента та проводить режимні процеси-ранок, включаючи ранкову гімнастику та ігри між заняттями). 14.2 Завдання щодо написання психолого - педагогічної характеристики на дитину дошкільного віку. 14.3 Ознайомтеся з дидактичним та наочним матеріалом в закріпленій групі по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Опишіть його.
Викладач методики _____________________ Методист ________________________________ Вихователь________________________________
1.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_________________________________________________ _________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ Розвивальна__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Розвивальна__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ПІДГОТОВКА ДО СНІДАНКУ(ОБІДУ) МЕТА: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ: __________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ СНІДАНОК (ОБІД) МЕТА: ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________
ХІД ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ЗАНЯТТЯ
ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕМА: ___________________________________________________________________ МЕТА: Освітня____________________________________________________________ ______________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Розвивальна______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ МАТЕРІАЛ_ _________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД І СТРУКТУРА ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ АНАЛІЗ (САМОАНАЛІЗ) З ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ
19. Яке місце посідає програмний зміст даного заняття у системі розвитку уявлень про множину, або в формуванні у дітей в процесі діяльності лічби розуміння числа? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 20. Чи відповідають програмні задачі заняття рівню знань і розвитку дітей групи. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 21. Які методичні прийоми використовував вихователь, їх доцільність. ________________________________________________________________________________________________________________________________ 22. Чи точно використовується термінологія вихователем і дітьми? _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 23. Проведення індивідуальної роботи, її зміст і ефективність. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 24. В чому виявляється врахування вікових можливостей дітей при використанні дидактичних можливостей посібників. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виконання завдання 14.2 МЕТА: Визначити рівень психічного розвитку дитини – уваги. ХІД ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ВИСНОВОК_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ 14.3 МЕТА: Ознайомитись з дидактичним та наочним матеріалом в закріпленій групі по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Виконання завдання: Описати дидактичний та наочний матеріал по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в закріпленій групі.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тиждень Дата___________
|