![]() Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Завдання № 14
14.1 Самостійна організація і проведення__________________________________ ________________________________________________________________ (вказати конкретний вид діяльності) (1 студ. – проводить заняття з формування елементарних математичних уявлень та прогулянку підготовка до обіду, обід; 2 студ. – спостерігає, аналізує роботу 1 студента та проводить режимні процеси-ранок, включаючи ранкову гімнастику та ігри між заняттями). 14.2 Завдання щодо написання психолого - педагогічної характеристики на дитину дошкільного віку. 14.3 Ознайомтеся з дидактичним та наочним матеріалом в закріпленій групі по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Опишіть його.
Викладач методики _____________________ Методист ________________________________ Вихователь________________________________
1.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Забиваем Сайты В ТОП КУВАЛДОЙ - Уникальные возможности от SeoHammer
Каждая ссылка анализируется по трем пакетам оценки: SEO, Трафик и SMM.
SeoHammer делает продвижение сайта прозрачным и простым занятием.
Ссылки, вечные ссылки, статьи, упоминания, пресс-релизы - используйте по максимуму потенциал SeoHammer для продвижения вашего сайта.
Что умеет делать SeoHammer
— Продвижение в один клик, интеллектуальный подбор запросов, покупка самых лучших ссылок с высокой степенью качества у лучших бирж ссылок. — Регулярная проверка качества ссылок по более чем 100 показателям и ежедневный пересчет показателей качества проекта. — Все известные форматы ссылок: арендные ссылки, вечные ссылки, публикации (упоминания, мнения, отзывы, статьи, пресс-релизы). — SeoHammer покажет, где рост или падение, а также запросы, на которые нужно обратить внимание. SeoHammer еще предоставляет технологию Буст, она ускоряет продвижение в десятки раз, а первые результаты появляются уже в течение первых 7 дней. Зарегистрироваться и Начать продвижение 2. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_________________________________________________ _________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Сервис онлайн-записи на собственном Telegram-боте
Попробуйте сервис онлайн-записи VisitTime на основе вашего собственного Telegram-бота:— Разгрузит мастера, специалиста или компанию; — Позволит гибко управлять расписанием и загрузкой; — Разошлет оповещения о новых услугах или акциях; — Позволит принять оплату на карту/кошелек/счет; — Позволит записываться на групповые и персональные посещения; — Поможет получить от клиента отзывы о визите к вам; — Включает в себя сервис чаевых. Для новых пользователей первый месяц бесплатно. Зарегистрироваться в сервисе Освітня ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ Розвивальна__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Розвивальна__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ПІДГОТОВКА ДО СНІДАНКУ(ОБІДУ) МЕТА: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ: __________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ СНІДАНОК (ОБІД) МЕТА: ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________
ХІД ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ЗАНЯТТЯ
ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕМА: ___________________________________________________________________ МЕТА: Освітня____________________________________________________________ ______________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Розвивальна______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ МАТЕРІАЛ_ _________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД І СТРУКТУРА ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ АНАЛІЗ (САМОАНАЛІЗ) З ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ
19. Яке місце посідає програмний зміст даного заняття у системі розвитку уявлень про множину, або в формуванні у дітей в процесі діяльності лічби розуміння числа? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 20. Чи відповідають програмні задачі заняття рівню знань і розвитку дітей групи. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 21. Які методичні прийоми використовував вихователь, їх доцільність. ________________________________________________________________________________________________________________________________ 22. Чи точно використовується термінологія вихователем і дітьми? _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 23. Проведення індивідуальної роботи, її зміст і ефективність. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 24. В чому виявляється врахування вікових можливостей дітей при використанні дидактичних можливостей посібників. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виконання завдання 14.2 МЕТА: Визначити рівень психічного розвитку дитини – уваги. ХІД ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ВИСНОВОК_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ 14.3 МЕТА: Ознайомитись з дидактичним та наочним матеріалом в закріпленій групі по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Виконання завдання: Описати дидактичний та наочний матеріал по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в закріпленій групі.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тиждень Дата___________
|