![]() Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Завдання №15
15.1 Самостійна організація і проведення ____________________________________________________________________ (вказати конкретний вид діяльності) (2 студ. – проводить заняття з формування елементарних математичних уявлень та прогулянку підготовка до обіду, обід; 1 студ. – спостерігає, аналізує роботу 2 студента та проводить режимні процеси-ранок, включаючи ранкову гімнастику). 15.2 Завдання щодо написання психолого - педагогічної характеристики на дитину дошкільного віку. 15.3. Ознайомтеся з методичними посібниками в закріпленій групі по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Складіть бібліографічний список з поданого розділу.
Викладач методики фізичного виховання _____________________ Методист ________________________________ Вихователь________________________________
1.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Забиваем Сайты В ТОП КУВАЛДОЙ - Уникальные возможности от SeoHammer
Каждая ссылка анализируется по трем пакетам оценки: SEO, Трафик и SMM.
SeoHammer делает продвижение сайта прозрачным и простым занятием.
Ссылки, вечные ссылки, статьи, упоминания, пресс-релизы - используйте по максимуму потенциал SeoHammer для продвижения вашего сайта.
Что умеет делать SeoHammer
— Продвижение в один клик, интеллектуальный подбор запросов, покупка самых лучших ссылок с высокой степенью качества у лучших бирж ссылок. — Регулярная проверка качества ссылок по более чем 100 показателям и ежедневный пересчет показателей качества проекта. — Все известные форматы ссылок: арендные ссылки, вечные ссылки, публикации (упоминания, мнения, отзывы, статьи, пресс-релизы). — SeoHammer покажет, где рост или падение, а также запросы, на которые нужно обратить внимание. SeoHammer еще предоставляет технологию Буст, она ускоряет продвижение в десятки раз, а первые результаты появляются уже в течение первых 7 дней. Зарегистрироваться и Начать продвижение 2. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ______________________________________________________________ Сервис онлайн-записи на собственном Telegram-боте
Попробуйте сервис онлайн-записи VisitTime на основе вашего собственного Telegram-бота:— Разгрузит мастера, специалиста или компанию; — Позволит гибко управлять расписанием и загрузкой; — Разошлет оповещения о новых услугах или акциях; — Позволит принять оплату на карту/кошелек/счет; — Позволит записываться на групповые и персональные посещения; — Поможет получить от клиента отзывы о визите к вам; — Включает в себя сервис чаевых. Для новых пользователей первый месяц бесплатно. Зарегистрироваться в сервисе _____________________________________________________________________ Розвивальна__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_________________________________________________ _________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ПІДГОТОВКА ДО СНІДАНКУ(ОБІДУ) МЕТА: _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ: _________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ СНІДАНОК (ОБІД) МЕТА: ___________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________ ХІД _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ЗАНЯТТЯ
ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕМА: ___________________________________________________________________ МЕТА: Освітня____________________________________________________________ ______________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Розвивальна______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ МАТЕРІАЛ_ __________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ_______________________________________________ ________________________________________________________________________ ХІД І СТРУКТУРА _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ АНАЛІЗ (САМОАНАЛІЗ) З ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ
25. Яке місце посідає програмний зміст даного заняття у системі розвитку уявлень про множину, або в формуванні у дітей в процесі діяльності лічби розуміння числа? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 26. Чи відповідають програмні задачі заняття рівню знань і розвитку дітей групи. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 27. Які методичні прийоми використовував вихователь, їх доцільність. __________________________________________________________________________________________________________________________________ 28. Чи точно використовується термінологія вихователем і дітьми? _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 29. Проведення індивідуальної роботи, її зміст і ефективність. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 30. В чому виявляється врахування вікових можливостей дітей при використанні дидактичних можливостей посібників. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виконання завдання 15.2 МЕТА: Визначити рівень психічного розвитку дитини – фантазії. ХІД _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ВИСНОВОК_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ 15.3 МЕТА: Ознайомитись з методичними посібниками в закріпленій групі по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Виконання завдання: Складіть бібліографічний список по формуванню елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного вік ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тиждень
|