Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! Вихователь____. 5.1 Самостійна організація і проведення_____
Завдання № 5 ЗАВДАННЯ: 5.1 Самостійна організація і проведення_____________________________ ________________________________________________________________ (вказати конкретний вид діяльності)
(1 студ. – проводить заняття з образотворчої діяльності та прогулянку, підготовка до обіду, обід; 2 студ. – спостерігає, аналізує роботу 1 студента та проводить режимні процеси-ранок та ігри між заняттями). 5.2 Проведення дослідження для написання психолого-педагогічної характеристики; 5.3 Проаналізувати оснащеність дошкільних груп наочним матеріалом та обладнанням з образотворчої діяльності. . 1.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня __________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3.ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня __________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ Розвивальна__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТА: Освітня __________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ Розвивальна___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ __________________________________________________________________________ ХІД __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ПІДГОТОВКА ДО СНІДАНКУ(ОБІДУ) МЕТА: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ: __________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ХІД ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ СНІДАНОК (ОБІД) МЕТА: ___________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________ ХІД ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ЗАНЯТТЯ ВИД ДІЯЛЬНОСТІ: Заняття з зображувальної діяльності ТЕМА: ___________________________________________________________________ МЕТА: Освітня____________________________________________________________ ______________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Розвивальна_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ МАТЕРІАЛ_ __________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ__________________________________________________ ______________________________________________________________________ ХІД І СТРУКТУРА _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ АНАЛІЗ (САМОАНАЛІЗ) ЗАНЯТТЯ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 1.Санітарно-гігієнічні умови; підготовленість обладнання, необхідного для дітей і вихователя, його якість; психологічна підготовка дітей до занять, мотивація навчальної діяльності, створення емоційного фону. Організація початку заняття. Прийоми переключення уваги дітей і концентрація на навчальній роботі. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.Тип і структура заняття, форма проведення, відповідність меті і завданням. Раціональне використання часу. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3.Зміст заняття, відповідність програмі, рівню розвитку дітей. Які знання, вміння, навички формуються. Інформаційна насиченість заняття. Повнота і послідовність ознайомлення дітей з матеріалом. Науковий рівень матеріалу, його виклад, зв’язок з життям. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4.Оптимальність вибору методів і прийомів роботи на кожному етапі заняття. Наскільки вибрані методи забезпечують усвідомленість і міцність засвоєння знань. Урахування вікових і індивідуальних особливостей. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 5.Стимулювання пізнавальної і творчої активності дітей. Прийоми керівництва увагою дітей. Стимулювання позитивного відношення до навчальної діяльності. Методика змістовного оцінювання знань, результатів продуктивної діяльності дітей. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 6.Виховання дітей в процесі заняття. Які якості особистості формуються. Які прийоми і засоби впливу використовуються, їх ефективність. Заходи, що забезпечують високу працездатність дітей.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виконання завдання 5.2 МЕТА: Визначити рівень психічного розвитку дитини - особливості мислення. ХІД ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ВИСНОВОК______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|