Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! Существительные с неравносложной основой
тип kuř e
N. kuř ata š tě ň ata hrabata но: dě ti G. kuř at š tě ň at hrabat dě tí D. kuř atů m š tě ň atů m hrabatů m dě tem A. kuř ata š tě ň ata hrabata dě ti V. kuř ata! š tě ň ata hrabata dě ti! L. kuř atech š tě ň atech hrabatech dě tech I. kuř aty š tě ň aty hrabaty dě tmi
Существительные этого типа имеют во множественном числе окончания по типу mě sto с наращением к основе суффикса -at. Особую форму склонения имеет существительное dě ti.
Cvič ení:
1. Vstavte potř ebná slova v množ né m č í sle: š tě ně, kotě, koš tě, mlá dě, zví ř e, dí tě, rajč e, kuř e, dě vč e, poupě, hrabě, kní ž e
Dě ti mají rá dy vš echna.................., zejmé na............... a......................... Vš echna.................. jsou hravá, ať jsou to dě ti,.................. nebo................ V ZOO mají ně kolik.................. Vyber si jedno z....................... Bylo tam i pá r.............................. Na stromech je ješ tě hodně...................... Ptá ci mají v hnizdá ch........................ Kdo v pohá dká ch lí tá na.................? Mluvime o naš ich..................... Babič ky s......................... jsou v parku. V Karlový ch Varech byli....................... a...................... Na dvoř e má me............................ Koupila jsem kilo.........................
2. Dejte do množ né ho č í sla:
Kotě si hrá lo se š tě ně tem. Moje ditě má rá do domá cí zví ř e. Vidě l jsem medví dě a lví č e. Ditě se boji př istoupit k straš né mu zví ř eti. Kachna plavala s kachně. Co jsi ř ekl naš emu dě vč eti? Dej tu hrač ku ditě ti. Do tá bora jsem jel s dě vč etem ze sousední š koly. Chlapec vzal dě vč eti jeji velký batoh a nesl ho sam.
3. Př elož te do č eš tiny:
без котят, с графами, о щенках, на мётлах, с детьми, дать котёнку, о межвежатах, к львятам, о князьях, с детёнышами, о птенцах
СУЩЕСТВИТЕЛЬНЫЕ ГРЕЧЕСКОГО ПРОИСХОЖДЕНИЯ тип drama
N. dramata axiomata té mata G. dramat axiomat té mat D. dramatů m axiomatů m té matů m A. dramata axiomata té mata V. dramata axiomata té mata! L. dramatech axiomatech té matech I. dramaty axiomaty té maty
Cvič ení:
1. Slova v zá vorká ch dejte do sprá vný ch pá dů:
O (dogmata) nepochyboval. Pracuje podle (př ilož ená sché mata). V ně kte-rý ch (dramata) hrdinou je starš í č lově k. Naš el jsem seznam (té mata) vě dec-ký ch prá c. Nakreslil jednoduchá (sché mata) budov.(antická dramata) jsou na programech kaž dé ho divadla. Pě kná (aró mata) byla ve vzduchu. Ke dopisu př ipojil nekolik (sché mata). Napiš tě č lá nek na ně které z (té mata).
2. Dejte do množ né ho č í sla:
Nesouhlasí s dogmatem. Dej sklenici k tomu prizmatu. Ostrovské ho drama jsem vidě l v divadle. Nemluv o ž á dné m axiomatu.
|