![]() Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Procedures for DSC Distress Communications on VHF/MF A1, A2
Areas. - Ship in distress: Sends DSC distress alert (Ch. 70 on VHF/2187, 5 kHz on MF). - Assistant vessel: Records DSC distress alert. Prepares for receiving the distress communication in the same band in which DSC distress alert was received (Ch.16 on VHF/ 2182 kHz on MF) or 2174, 5 kHz TLX. - CRS: Sends DSC distress acknowledgement to the vessel in distress (Ch.70on VHF/2187, 5 kHz on MF). Sends information as soon as possible to an RCC. - Ship in distress: Records DSC distress acknowledgement. Then distress traffic is carried out by radiotelephony (Ch. 16on VHF/2182 kHz on MF) or 2174, 5 kHz TLX, distress information " MAY DAY". - CRS: Distress traffic by radiotelephony (Ch.l6 on VHF/2182 kHz on MF) or 2174, 5 kHz TLX with the vessel in distress. And sends DSC distress relay call (Ch.70 on VHF/2187, 5 kHz on MF) if necessary. - Assistant vessel: Records DSC distress relay call and acknowledge the DSC distress relay call to the CRS by radiotelephony (Ch. 16 on VHF/2182 kHz on MF) " Received MAYDAY RELAY". If CRS doesn't send distress acknowledgement by DSC within 5 min. - Ship in distress: Sends auto repeat of DSC distress alert (Ch.70 on VHF/2187, 5 kHz on MF). - Assistant vessel: Only after receiving repeat of DSC distress alert, should acknowledge the DSC alert by radiotelephony (Ch. 16 on VHF/2182 kHz on MF) and after that informs CRS or RCC via appropriate radio communications means. Distress traffic with the vessel in distress. DSC Distress Relay Alert. A ship knowing that another ship is in distress shall transmit a DSC distress relay alert IF: the ship in distress not itself able to transmit the distress alert; the master of the ship considers that further help is necessary. Procedures for DSC Distress Communications on VHF/MF A3, A4 Забиваем Сайты В ТОП КУВАЛДОЙ - Уникальные возможности от SeoHammer
Каждая ссылка анализируется по трем пакетам оценки: SEO, Трафик и SMM.
SeoHammer делает продвижение сайта прозрачным и простым занятием.
Ссылки, вечные ссылки, статьи, упоминания, пресс-релизы - используйте по максимуму потенциал SeoHammer для продвижения вашего сайта.
Что умеет делать SeoHammer
— Продвижение в один клик, интеллектуальный подбор запросов, покупка самых лучших ссылок с высокой степенью качества у лучших бирж ссылок. — Регулярная проверка качества ссылок по более чем 100 показателям и ежедневный пересчет показателей качества проекта. — Все известные форматы ссылок: арендные ссылки, вечные ссылки, публикации (упоминания, мнения, отзывы, статьи, пресс-релизы). — SeoHammer покажет, где рост или падение, а также запросы, на которые нужно обратить внимание. SeoHammer еще предоставляет технологию Буст, она ускоряет продвижение в десятки раз, а первые результаты появляются уже в течение первых 7 дней. Зарегистрироваться и Начать продвижение Areas. - Ship in distress: Sends DSC distress alert (Ch. 70 on VHF/2187, 5 kHz on MF). - Assistant vessel: Records DSC distress alert. Prepares for receiving distress communication same band in which DSC distress alert was received (Ch. 16 on VHF/2182 kHz on MF) or 2174, 5 kHz TLX. - Ship in distress: Sends auto repeat of DSC distress alert (Ch.70 on VHF/2187, 5 kHz on MF). - Assistant vessel: Should acknowledge the DSC alert by use of DSC to terminate the call and after that inform CRS or RCC by any practicable means. Sends acknowledgement by radiotelephony or TLX " Received MAYDAY" - Ship in distress: Records DSC distress acknowledgement. Then distress traffic is carried out by radiotelephony (Ch.l6 on VHF/2182 kHz on MF) or 2174, 5 kHz TLX, distress information " MAY DAY". - Assistant vessel: Distress traffic by radiotelephony (Ch.l6 on VHF/2182 kHz on MF) or 2174, 5 kHz TLX with the vessel in distress.
|