Студопедия

Главная страница Случайная страница

Разделы сайта

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






  • Сервис онлайн-записи на собственном Telegram-боте
    Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое расписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже. Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.
    Для новых пользователей первый месяц бесплатно.
    Чат-бот для мастеров и специалистов, который упрощает ведение записей:
    Сам записывает клиентов и напоминает им о визите;
    Персонализирует скидки, чаевые, кэшбэк и предоплаты;
    Увеличивает доходимость и помогает больше зарабатывать;
    Начать пользоваться сервисом
  • Advertising Tips






    Loaded words: words with strong associations such as home, family, dishonest and wasteful.

     

    Buzzwords: words that are popular and vague like “pure and natural.”

     

    Transference: associating a symbol with a product such as the Golden Arches and McDonalds.

     

    Name Calling: comparing one product to another and saying it is weaker or inferior in quality or taste.

     

    Glittering Generality: using words that glitter or sparkle such as “The candy bar tastes better, looks better and is less expensive.” Car companies do this a lot when comparing their vehicles to another company’s cars.

     

    Testimonial: someone famous that people like and respect speaks for the product.

     

    Bandwagon: the advertiser tries to make you feel like everyone else has the product and if you don’t have it too, you’ll be left out.

     

    Repetition: they repeat an idea enough so that you think it must be true.

     

    Flattery: they make you feel good for having the good sense to buy the product

     

    Plain Folks: they say people “just like you” buy it

    Authority: someone with authority tells you about the product

     

    Snob Appeal: using this product means you’re using the “best” product

     

    Hidden Fears: they scare you into buying the product

     

    Facts and Figures: saying things such as 9 out of 10 people prefer…

     

    Free and Bargain: using these words to attract you to buy the product

     

    Urgency: making you feel like you need the product right away






    © 2023 :: MyLektsii.ru :: Мои Лекции
    Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав.
    Копирование текстов разрешено только с указанием индексируемой ссылки на источник.