Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! Duties of the Customer
6.1. The Customer should provide any infrastructure, specified in the Agreement, necessary for Services provision. 6.2. The Customer’s staff is liable for the hardware environment, maintenance and normal operation of the network and common infrastructure. 6.3. The Customer should provide the required number of connections for remote operation to be performed by the Executor, especially the remote access to the Customer’s SAP-system infrastructure and to other necessary parts of his system environment. 6.4. All hardware environment and software support to be provided to the Executor should be available and prepared for use to the date of services provision commencement. 6.5. The Customer is responsible for the self-introduced amendments during programming of supplementary functions of the SAP software product. Thus, all consequences for inappropriate work of the software due to incorrect operation of the programs written by own efforts of the Customer are to be born by the Customer himself. 6.6. For every financial module of SAP (including – FI-GL, FI-AP, FI-AR, FI-BL, FI-AA) or functional areas (specified in the Table, clause 6.8) the Customer should assign one or two users in charge (depending on the module or functional area). Users in charge must perfectly know the business processes of the Customer. 6.7. The Customer is obliged to duly perform any other accepted liabilities as specified in the Agreement and this TOR 6.8. The Customer should provide participation of the Executor’s specialists all through the project. The staff of the expert group is specified in a table below:
6.9. The Customer is entitled to agree within three working days the implementation process for the technical solution provided by the Executor. The agreement can take place in writing by e-mail. 6.10. The Customer is entitled to proved access to the development system SAP ERP and provide development key in the system SAP ERP.
|