Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! Exercise 1 Choose the necessary word and put it in the sentence.
Dialogue (Sally and Don work in the Marketing department of a company, that makes different meal products) Don: Hey, Sally, look at these figures. The price of sugar is going up 10 % during the next year. Sally: Oh, that’s bad. That means trouble for our jam line. Don: I think so too. Sugar is the main ingredient, you know. What’s your opinion? Sally: Well, we are not the price leaders in the field and jam is a very price sensitive item. According to our marketing research information consumers aren’t particularly brand loyal about jam. Don: I have a brilliant idea. You know, this could be a great marketing opportunity for us. Sally: What do you mean? Don: Well, because of the price rise in sugar we know that the price of jam will go up too. The increase will pass on the consumer, won’t it? Sally: Right. Don: Imagine, we find the possibility of changing the ingredients in the jam so that we wouldn’t have to raise the price. Sally: Then we wouldn’t trouble about the price rise on sugar because we’ll be able to sell the jam at the same price. The idea is that we could market less expensive jam. What a promotional campaign we could have! Don: Sure! If we do it right we’ll sell more and become the leader in the market. Sally: Now the first thing is to talk to Research and Development. Don: Right and we’ll see when they’ll have some samples of new formulas ready. Sally: What about marketing research? I think we should schedule some tests for responses to the R & D samples. Don: Well, there is a lot to do. I think we should also change packaging. Now, Sally, that would be great. Sally: Oh, Don, let’s hope for the best. If we don’t lose the chance, the competitors products will stay on the supermarket shelves. Don: Oh, it’s time for lunch. Let’s discuss our business in cafeteria. Sally: Oh, sure, we’ve got a lot to discuss- distribution, advertising ….
|