Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! Unit X. Negotiating skills⇐ ПредыдущаяСтр 97 из 97
a graph a negotiation strategy a well-structured talk agree on a procedure agree on a procedure agree terms agree terms an important point an inter-personal process an opening position as you can see… at this stage bargain celebrate change the subject close create a rapport create a rapport deal with enthusiastic attitude expand a point expressive body language eye contact have a look at… have lunch I’d like to point out… listen and take notes main points make counter-proposals negotiation strategy repetition rhetorical questions sense of humour set out proposals set out proposals specific language thorough subject knowledge to accept something on one condition to be in two minds to be nearing agreement to be willing to accept a compromise to bear in mind to change one’s mind to digress for a moment to find a mutually acceptable solution to an issue to find a solution to give you an example of what I mean to give you the background to this… to go back to what I was saying to have second thought to invite questions to make a snap decision to make a suggestion to make something clear to move to the next point to offer an alternative to quote some figures to revise an offer to say a bit more about that to see some movement on … to set the tone for the interaction to solve a problem to start with to sum up to take into consideration to understand somebody correctly visuals Unit XI.Advertising a jingle a memorable slogan a spot airing an eye-catching logo badge banners commercials competition confirmation consumption emblem emotional appeal emotional appeal hoardings images insignia introducing services and products label launch local advertisement logo Newspaper Advertising packaging pamphlets promotion publicity purchasing Radio Advertising regulation sign sponsorship symbol Television Advertising the benefits the copy the headline the target audience to arouse curiosity to attract attention to be well presented to exaggerate to grab the attention of the viewers to increase sales turnover to make an impact to make the people aware of new products to pay charges to promise a benefit to reach a large audience to rope in some top celebrities to advertise products to shoot ads to target the potential buyer total sales
|