Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! III. Прежде было предсказано, что они и не познают и не уразумеют и не приимут ГосподаСтр 1 из 17Следующая ⇒
КНИГА ПЕРВАЯ
I. Иудеи тяжко согрешили, оскорбив Бога тем, что оставили Господа и последовали идолам В книге Исхода народ говорит Аарону: востани и сотвори нам боги, иже пойдут пред нами: Моисей бо сей человек, иже изведе нас от земли египетския, не вемы, что быть ему (32, 1). Там же Моисей говорит Господу: молюся ти, Господи; согрешиша людие сии грех велик, и сотвориша себе боги златы (и серебряны); и ныне, аще убо оставиши им грех их, остави; аще же ни, изглади мя из книги Твоея, в нюже вписал еси. И рече Господь к Моисею: аще кто согреши предо Мною, изглажу его из книги Моея (32, 31–33). Во Второзаконии говорится: пожроша бесовом, а не Богу (32, 17). Также в книге Судей: и сотвориша сынове Исраилевы злое пред Господем и послужиша Ваалу; и оставиша Господа Бога отец своих, изведшаго их из земли египетски, и поидоша вслед богов иных от богов языческих, иже окрест их, и поклонишася им, и разгневаша Господа, и оставиша Его, и послужиша Ваалу и Астартом (2, 11–13). У Малахии: оставлен бысть Иуда, и мерзость бысть во Исраили и во Иерусалиме; зане оскверни Иуда святая Господня, яже возлюби, и прейде к богом чуждим (2, 11). II. Что не верили пророкам и умертвили их У Иеремии Господь говорит: посылаше к вам всех раб своих пророк, востая заутра и посылая; и не слышасте, ни приклонисте ушес ваших, да слышите, егда глаголаше: отвратитеся кийждо от пути своего злаго и от злейших умышлений ваших, и обитати будете в земли, юже Господь даде вам и отцем вашим, от века даже и до века; и не ходите в след богов чуждих, еже служити им, и покланятися им, да не прогневаете Мя в делех рук ваших, еже озлобити вас. И не послушасте Мя... (25, 4–7 сн. 7, 13). Также в Третьей книге Царств Илия говорит Господу: ревнуя поревновах по Господе Бозе Вседержители, яко оставиша Тя сынове Исраилевы: олтари Твоя раскопаша и пророки Твоя избиша оружием, и остах аз един и ищут души моея изъяти ю (19, 10). Также у Неемии: отступиша от Тебе, и повергоша закон Твой созади плоти своея; и пророки Твоя избиша, иже засвидетельствоваху им, да обратятся к Тебе (9, 26). III. Прежде было предсказано, что они и не познают и не уразумеют и не приимут Господа У Исаии: слыши небо, и внуши, земле, яко Господь возглагола: сыны родих и возвысих, тии же отвергошася Мене. Позна вол стяжавшаго и, и осел ясли господина своего; Исраиль же Мене не позна, и людие Мои не разумеша. Увы, язык грешный, людие исполнени грехов, семя лукавое, сынове беззаконнии, остависте Господа и разгневасте Святаго Исраилева (1, 2–4). У него же Господь говорит: иди и рцы людем сим: слухом услышите, и не уразумеете; и видяще узрите, и не увидите; одебеле бо сердце людий сих, и ушима своима тяжко слышаша, и очи свои смежиша, да не когда узрят очима и ушима услышат, и сердем уразумеют, и обратятся, и исцелю я (6, 9–10). Также у Иеремии Господь говорит: Мене оставиша источника воды живы, и ископаша себе кладенцы сокрушеныя, иже не возмогут воды содержати (2, 13). У того же пророка: се, слово Господне бысть к ним в поношение, и не восприимут того (6, 10). У него же Господь говорит: Еродиа на небеси позна время свое, горлица и ластовица селная, врабие сохраниша времена входов своих: людие же Мои сии не познаша судеб Господних. Како речете, яко мы мудри есмы и закон Господен с нами есть? истинно всуе бысть трость лживая книжником. Постыдешася премудрии, и устрашени и поимани быша, слово бо Господне отвергоша (8, 7–9). Тоже в Притчах Соломона: взышут Мене злии и не обрящут. Возненавидеша бо премудрость, словесе же Господня не прияша (1, 28–29). Также в псалме 27 (ст. 4 и 5): ... воздаждь воздаяние их им. Яко не разумеша в дела Господня... И в псалме 81 (ст. 5): не познаша ниже уразумеша, во тме ходят. И в Евангелии от Иоанна: во своя прииде, и свои Его не прияша. Елицы же прияша Его, даде им область чадом Божиим быти, верующим во имя Его (1, 11–12). IV. Что Иудеи не поймут святых писаний: они имеют быть поняты в последние времена, когда приидет Христос У Исаии: и будут вам вся сия словеса, аки словеса книги запечатленныя сея, юже аще дадут человеку ведущему писания и глаголюще: прочти сие: и речет: не могу прочести, запечатленна бо... И услышат в день оный глусии словеса книги сея, и иже во тме, и иже во мгле, очи слепых узрят (29, 11 и 18). У Иеремии: в последния дни уразумеете совет Его (23, 20). У Даниила: загради словеса и запечатай книги до времене скончания, дондеже научатся мнози и умножится ведение;... егда же скончается разсыпание... уведят сия вся (12, 4, 7). Также в Первом послании Павла к Коринфянам: не хощу же вас не ведети, братие, яко отцы наша вси под облаком быша (10, 1). И во Втором послании к Коринфянам: ослепишася помышления их, даже бо до сего дне тожде покрывало во чтении ветхаго завета пребывает не откровено, зане о Христе престает; но даже до днесь, внегда чтется Моисей, покрывало на сердцы их лежит. Внегда же обратятся ко Господу, взимается покрывало (3, 14–16). И в Евангелии Господь говорит по Воскресении: сия суть словеса, яже глаголах к вам еще сый с вами, яко подобает скончатися всем написанным в законе Моисеове и пророцех и псалмех о Мне. Тогда отверзе им ум, разумети писания, и рече им: яко тако писано есть и тако подобаше пострадати Христу, и воскреснути от мертвых в третий день, и проповедатися во имя Его покаянию и отпущению грехов во всех языцех (Лк. 24, 44–47).
|