Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! Ts> 5/.
— the use of the labio-dental /v, b/ instead of the bilabial /w/, — absence of aspiration in /p, t, k/ when they occur initially, — weak pronunciation of voiceless fortis /p, tF k, f, s, J", tf/, — devoicing of voiced /b, d, g, v, 3, z, g, djj/ in the terminal Questions 1. What are the mechanisms fort ha production of speech sounds? 2, What are the four main principles of consonant classification? 3, What are the differences in the second principle of consonant clas Exercises 1, Draw diagrams of_the four speech producing mechanisms. 2, Explain the work of the four mechanisms in the production of speech sounds, *3. Explain the articulation of /p, t, k/ and /b, d, q/ from the viewpoint of the work of the vocal cords and the force of exhalation. *4. Explain the articulation of /mt n, n/ from the point of view of the position of the soft palate. *S. State the difference in the articulation of /b, v, f/ and the Russian /p/ from the point of view of the manner of noise production. *6. Explain the articulation of /w, j, h/ from the viewpoint of the active organ of speech. 7. Draw figures of the position of the tip of the tongue in the articulation of the Russian hi, English /t, r/ and the Russian /p/7 *8. Explain the articulation of/s/ and lit from the viewpoint of noise producing foci. 9. Draw figures to show the position of the tongue in the production of front secondary and back secondary foci. *10. Transcribe these words and read them. Observe the aspiration of the" initial /p, t, k/. people paper purpose possible put pence Pity poor pieces port penny take time town ties tennis took taxis till teachers turned total toss tin tons courts cold careful car cook covered cost kissed campus curtly cottage currents colour И. Read these words. Observe the apical and cacuminal positions of the tip of the tongue in pronouncing the English it, r/ and the dorsal in pronouncing the Russian hi. так тент тайм ток тел Том Тим тон тай (от таять) туу... тир Тедди Антей Тима течь тик тост take tent time talk tell town Tim ton ties two tear Teddy take team teach ticket toast rates read /red/ rhyme rock Wren round rim run — rise — room — rear — ready — rake — real — reach — ricket — roast
|