Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! Client-server application software
request to server Client Server
response to client
Client-server application software involves a client program on the user's computer and server program on a remote computer. The idea is that, instead of running application software on each user's machine, the software and data/files are installed on a remote networked computer (server). The user can request the server to send data, files, graphics, and images and sound as and when needed. Instead of transporting entire files across the network, the server sends just the parts requested, and the software that the client program needs to display the files on the user's screen. What is more, the exchanges of requests and responses between the client computer and the server happen so fast and seamlessly that it appears that the two communicating computers actually connect, exchange data and then disconnect, even if their physical locations are separated by thousands of kilometers. For instance, when a user wants to send an email, he or she uses email client software to compose the message, to attach email address to it, and to dispatch it, i.e. to send the message to an email server. When the message is delivered, the server takes over, splits the message in datagram's, and sends them on their way into the hotchpotch of interconnected data communication networks. The datagram's find themselves at the server on which the addressee has an email box. After reassembling the datagram's into the original message, the receiving server holds the message until the addressee comes by and collects it (with his email client software).
|