Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! Lesson 3. Reacting to suggestions
Warm up I. Do you have any colleagues with the following habits? · They make personal calls in a loud voice. · They arrive late and leave early. · They never return items they borrow. · They use bad language all the time. · Their only subject of conversation is their children (any other variant). · They waste time and never get anything done. · They smoke continuously. · They never pay for drinks or meals when you go out. II. Which of the habits do you find most annoying? III. How could you deal with these colleagues? Active Vocabulary
Listening Look at the extracts from the conversations. Complete them with the useful phrases for reacting to suggestions. 1. No, _______________________ do that. It would be really embarrassing. 2. No, I'm ___________________________that's such a good idea. She is the boss ______________________! 3. OK, that ___________________, I suppose. 4. What _____________________! I'll do that next time he calls. Speaking Imagine you have to deal with the following situations, in which you have to give feedback. Plan what you will say. a) you share an office with a colleague who often goes out, without telling you for how long. When clients phone, you are unable to tell them when to call back. What suggestions can you give your colleague? b) one of your staff, who often visits clients, insists on wearing jeans at work, despite the office dress code which states “no jeans”. You feel it is necessary to discuss it formally with the staff member. Writing Read the following email and suggest ways the supervisor could deal with the problems in the department. Role-play a conversation to follow the email, with you as Charlie and your partner as Sam. Reply to the email with your own ideas.
|