Главная страница Случайная страница Разделы сайта АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
💸 Как сделать бизнес проще, а карман толще?
Тот, кто работает в сфере услуг, знает — без ведения записи клиентов никуда. Мало того, что нужно видеть свое раписание, но и напоминать клиентам о визитах тоже.
Проблема в том, что средняя цена по рынку за такой сервис — 800 руб/мес или почти 15 000 руб за год. И это минимальный функционал.
Нашли самый бюджетный и оптимальный вариант: сервис VisitTime.⚡️ Для новых пользователей первый месяц бесплатно. А далее 290 руб/мес, это в 3 раза дешевле аналогов. За эту цену доступен весь функционал: напоминание о визитах, чаевые, предоплаты, общение с клиентами, переносы записей и так далее. ✅ Уйма гибких настроек, которые помогут вам зарабатывать больше и забыть про чувство «что-то мне нужно было сделать». Сомневаетесь? нажмите на текст, запустите чат-бота и убедитесь во всем сами! Active Vocabulary. For those who are unfamiliar with the Internet, email is electronic mail
For those who are unfamiliar with the Internet, email is electronic mail. We send and receive this mail via our computers and phone lines (modems). This is fast becoming the most widely used form of communication, at least in the United States, where thousands of Internet service companies exist, and where the phone and service charges are minimal. It is less expensive than a phone call to any place outside of one’s local area, and especially overseas, it is as easy as sending a fax (facsimile) and it takes little time. An additional benefit is that one can skip the formalities of a regular letter Email is typically shorter and a more relaxed way of sending messages; it is particularly practical if you do not want to call long distance because of a language barrier or the expense. When language is an obstacle, sending an email is a blessing; after all, it is easier to see the message than have to speak on the telephone. From Wikipedia, the Free Encyclopedia
When writing a forceful email, you can use these phrases to get the recipient’s attention: I am writing to remind you that… I feel you should be made aware of… I would like to point out that… You can use these phrases to make the consequences of the problem clear: This has led to… This has caused… This has resulted in…
|