Студопедия

Главная страница Случайная страница

Разделы сайта

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






XI. Уверовавший, отложивши ветхого человека, должен помышлять только о небесном и духовном и не пристращаться к веку сему, от которого отрекся




У Исаии: взыщите Господа, и внегда обрести вам Того, призовите; егда же приближитися к вам, да оставит нечестивый пути своя и муж беззаконен советы своя, и да обратится к Господу и помилован будет, яко попремногу оставит грехи вашя (55, 6–7). Также у Соломона: видех всяческая сотворения сотворенная под солнцем, и се, вся суетство (Еккл. 1, 14). В книге Исхода: сице же снесте е: чресла ваша препоясана, и сапози ваша на ногах ваших, и жезлы ваши в руках ваших, и снесте е со тщанием: пасха есть Господня (12, 11). О том же в Евангелии: не пецытеся убо, глаголюще: что ямы, или что пием, или чим одеждемся? всех бо сих языцы ищут; весть бо Отец ваш Небесный, яко требуете сих всех. Ищите же прежде Царствия Божия и правды его, и сия вся приложатся вам. Не пецытеся убо на утрей, утрений бо собою печется, довлеет дневи злоба его (Мф. 6, 31–34). И в другом месте: никтоже возложь руку свою на рало и зря вспять, управлен есть в Царствии Божии (Лк. 9, 62). И еще: воззрите на птицы небесныя, яко не сеют, ни жнут, ни собирают в житницы, и Отец ваш Небесный питает их; не вы ли паче лучши их есте? (Мф. 6, 26). И опять: да будут чресла ваша препоясана, и светильницы горящии; и вы подобни человеком, чающим Господа своего, когда возвратится от брака, да пришедшу и толкнувшу абие отверзут ему: блажени рабы тии, ихже пришед Господь обрящет бдящих (Лк. 12, 35–37). Также: лиси язвины имут и птицы небесныя гнезда; Сын же человеческий не имать где главы подклонити (Мф. 8, 20). Всяк от вас, иже не отречется всего своего имения, не может быти Мой ученик (Лк. 14, 33). О том самом в Первом послании к Коринфянам: несте свои, куплени бо есте ценою (великою); прославите убо (и носите) Бога в телесех ваших (6, 19, 20). В том же послании: время прекращено есть прочее, да и имущии жены якоже не имущии будут, и плачущиися, якоже не плачущии; и радующеся, якоже не радующиися; и купующии, яко не содержаще; и требующии мира сего, яко не требующе; преходит бо образ мира сего (7, 29–31). И еще: первый человек от земли перстен; вторый человек Господь с небесе. Яков перстный, такови и перстнии; и яков небесный, тацы же и небеснии; и якоже облекохомся во образ перстнаго, да облечемся и во образ небеснаго (15, 47–50). Также в Послании к Филипписеям: вси бо своих си ищут, а не яже Христа Иисуса (2, 21); имже кончина погибель, имже бог чрево и слава в студе их, иже земная мудрствуют. Наше бо житие на небесех есть отъонудуже и Спасителя ждем Господа нашего Иисуса Христа, Иже преобразит тело смирения нашего, яко быти сему сообразну телу славы Его (3, 19–21). В Послании к Галатам: мне же да не будет хвалитися токмо о кресте Господа нашего Иисуса Христа, имже мне мир распяся и аз миру (6, 14). То же во Втором послании к Тимофею: никтоже воин бывая обязуется куплями житейскими, да воеводе угоден будет; аще же и подвизается кто, не венчается, аще не законно будет подвизатися (2, 4–5). О том же в Послании Колоссеям: аще убо умросте со Христом от стихий мира, почто аки живуще в мире стязаетеся?... Аще убо воскреснусте со Христом, вышних ищите, идеже есть Христос о одесную Бога седя. Горняя мудрствуйте, а не земная. Умросте бо, и живот ваш сокровен есть со Христом в Бозе. Егда же Христос явится, живот ваш, тогда и вы с Ним явитеся в славе (2, 20; 3, 1–4). И в Послании к Ефесеям: отложити вам (подобает), по первому житию, ветхаго человека, тлеющаго в похотех прелестных; обновлятися же духом ума вашего, и облещися в новаго человека, созданнаго по Богу в правде и в преподобии истины (4, 22–24). Также в Первом послании Петровом: молю, яко пришельцев и странников, огребатися от плотских похотей, яже воюют на душу, житие ваше имуще добро во языцех, да о немже клевещут вас, аки злодеев, от добрых дел видевше прославят Бога (2, 11–12). И в Первом послании Иоанновом: глаголяй во Христе пребывати, должен есть, якоже Он ходил есть, и сей такожде да ходит (2, 6). Не любите мира, ни яже в мире. Аще кто любит мир, несть любве Отчи в нем; яко все, еже в мире, похоть плотская и похоть очима и гордость житейская несть от Отца, но от мира сего есть. И мир преходит и похоть его; а творяй волю Божию пребывает (как и Бог) во веки (2, 15–17). И опять в Первом Павловом послании к Коринфянам: очистите убо ветхий квас, да будете ново смешение, якоже есте безквасни; ибо Пасха наша за ны пожрен бысть Христос. Темже да празднуем не в квасе ветсе; ни в квасе злобы и лукавства, но в безквасиих чистоты и истины (5, 7–8).


Данная страница нарушает авторские права?





© 2023 :: MyLektsii.ru :: Мои Лекции
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав.
Копирование текстов разрешено только с указанием индексируемой ссылки на источник.