Студопедия

Главная страница Случайная страница

Разделы сайта

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






XXXII. O благе девства u воздержания






B книге Бытия: умножая умножу печали твоя u воздыхания твоя; в болезнех родиши чада u к мужу твоему обращение твое, u той тобою обладати будет (3, 16). И в Евангелии от Матфея: не вси вмещают словесе сего, но имже дано есть; суть бо скопцы, иже из чревa матерня родишася тако; u суть скопцы, иже скопишася от человек; u суть скопцы, иже исказиша сами себе, Царствия ради Небеснаго. Могий вместити да вместит (19, 11–12). Также в Евангелии от Луки: сынове века сего женятся u посягают; а сподоблшиися век он улучити u воскресение, еже от мертвых, ни женятся, ни посягают. Ни умрети бо ктому могут; ровни бо суть Ангелам u сынове суть Божии, воскресения сынове суще. А яко востают мертвии, и Моисей сказа при купине, якоже глаголет Господа Бога Авраамля и Бога Исаакова и Бога Иаковля. Бог же несть мертвых, но живых; вси бо Тому живи суть (20, 34–38). И в Первом послании Павла к Коринфянам: добре человеку жене не прикасатися; но блудодеяния ради кийждо свою жену да имать, и каяждо жена своего мужа да имать. Жене муж должную любовь да воздает; такожде и жена мужу. Жена своим телом не владеет, — но муж; такожде и муж своим телом не владеет, но жена. Не лишайте себе друг друга, точию по согласию до времени, да пребываете в молитве; и паки вкупе собирайтеся, да не искушает вас сатана невоздержанием вашим. Сие же глаголю по совету, а не по повелению. Хощу бо, да вси человецы будут, якоже и аз; но кийждо свое дарование имать от Бога, ов убо сице, ов же сице... Не оженивыйся печется о Господних, како угодити Господеви; а оженивыйся печется о мирских, како угодити жене. Разделися жена и дева: не посягшая печется о Господних, како угодити Господеви, да будет свята и телом и духом; а посягшая печется о мирских, како угодити мужу (7, 1–7, 32–34). В книге Исхода читаем, что когда Господь повелел Моисею на третий день освятить народ, он освятил, присовокупив: будите готови, три дни не входите к женам (19, 15). Также в Первой книге Царств: и отвеща иерей Давиду и рече: не суть хлебы прости у мене, но точию хлебы у мене священнии; аще сохранени отроцы суть токмо от жены, снедят (21, 4). То же в Апокалипсисе: сии суть, иже с женами не осквернишася, зане девственницы суть; сии последуют Агнцу, аможе аще пойдет (14, 4).

XXXIII. Отец не судит, но Сын; и тот почитает Отца, кто почитает Сына

В Евангелии от Иоанна: Отец бо не судит ни комуже, но суд весь даде Сынови; да вси чтут Сына, якоже чтут Отца, а иже не чтит Сына, не чтит Отца, пославшаго Его (5, 22–23). Также в псалме 71 (ст. 1–2): Боже, суд Твой цареви даждь и правду Твою сыну цареву; судити людем Твоим в правде. И в книге Бытия: и Господь одожди на Садом и Гаморр жупел и огнь от Господа с небесе (19, 24).






© 2023 :: MyLektsii.ru :: Мои Лекции
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав.
Копирование текстов разрешено только с указанием индексируемой ссылки на источник.