Студопедия

Главная страница Случайная страница

Разделы сайта

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Хор: Пожене́т мя вся дни живота́ моего́.






 

Пареми́ и:

Диакон: П рему́ дрость.

Чтец: И схо́ да чте́ ние.

 

Диакон: В о́ нмем.

(Из главы 24:)

Чтец: Р ече́ Госпо́ дь к Моисе́ ю: взы́ ди ко Мне на го́ ру и ста́ ни та́ мо, и дам ти скрижа́ ли ка́ менныя, зако́ н и за́ поведи, я́ же написа́ х взако́ нити им. И воста́ в Моисе́ й и Иису́ с, предстоя́ й ему́, взыдо́ ша на го́ ру Бо́ жию. И ста́ рцем рече́: безмо́ лвствуйте та́ мо, до́ ндеже возврати́ мся к вам, и се Ааро́ н и Ор с ва́ ми, а́ ще кому́ прилучи́ тся суд, да и́ дут к ним. И взы́ де Моисе́ й на го́ ру, и покры́ о́ блак го́ ру. И сни́ де сла́ ва Бо́ жия на го́ ру Сина́ йскую, и покры́ ю о́ блак шесть дней, и призва́ Госпо́ дь Моисе́ я в день седмы́ й из среды́ о́ блака. Виде́ ние же сла́ вы Госпо́ дни, я́ ко огнь, паля́ на версе́ горы́, пря́ мо сыно́ в Изра́ илевых. И вни́ де Моисе́ й посреде́ о́ блака, и взы́ де на го́ ру, и бе та́ мо на горе́, четы́ редесять дней и четы́ редесять ноще́ й.

 

Диакон: П рему́ дрость.

Чтец: И схо́ да чте́ ние.

 

Диакон: В о́ нмем.

(Из глав 33-34:)

Чтец: В о днех о́ нех, глаго́ ла Госпо́ дь к Моисе́ ю лице́ м к лицу́, я́ ко а́ ще бы кто возглаго́ лал к своему́ дру́ гу, и отсыла́ шеся в полк; слуга́ же Иису́ с, сын Нави́ н, ю́ ноша не исхожда́ ше из ски́ нии. И рече́ Моисе́ й ко Го́ споду: се Ты мне глаго́ леши, изведи́ лю́ ди сия́, Ты же не яви́ л ми еси́, его́ же по́ слеши со мно́ ю. Ты же мне рекл еси́: вем тя па́ че всех, и благода́ ть и́ маши у Мене́. А́ ще у́ бо обрето́ х благода́ ть пред Тобо́ ю, яви́ ми Сама́ го Тебе́ разу́ мно, да ви́ жу Тя: я́ ко да обре́ т бу́ ду благода́ ть пред Тобо́ ю, и да разуме́ ют, я́ ко лю́ дие Твои́ язы́ к сей. И глаго́ ла ему́ Госпо́ дь: Аз Сам предыду́ пред тобо́ ю и упоко́ ю тя. И рече́ к Нему́ Моисе́ й: а́ ще Сам Ты не ше́ ствуеши с на́ ми, да не изведе́ ши мя отсю́ ду. И ка́ ко ве́ домо бу́ дет вои́ стинну, я́ ко обрето́ х благода́ ть у Тебе́, аз же и лю́ дие Твои́, то́ чию иду́ щу Ти с на́ ми? И просла́ влен бу́ ду аз же и лю́ дие Твои́ па́ че всех язы́ к, ели́ цы суть на земли́. Рече́ же Госпо́ дь к Моисе́ ю: сие́ сло́ во твое́, е́ же рекл еси́, сотворю́, обре́ л бо еси́ благода́ ть предо Мно́ ю, и вем тя па́ че всех. И глаго́ ла Моисе́ й: покажи́ ми сла́ ву Твою́. И рече́: Аз предыду́ пред тобо́ ю сла́ вою Мое́ ю и воззову́ о и́ мени Мое́ м, Госпо́ дь пред тобо́ ю. И поми́ лую, его́ же а́ ще ми́ лую, и уще́ дрю, его́ же а́ ще ще́ дрю. И рече́: не возмо́ жеши ви́ дети лице́ Мое́: не бо у́ зрит челове́ к лице́ Мое́, и жив бу́ дет. И рече́ Госпо́ дь: се ме́ сто у Мене́, и ста́ неши на ка́ мени, до́ ндеже у́ бо пре́ йдет сла́ ва Моя́, и положу́ тя в разсе́ лине ка́ мене, и покры́ ю руко́ ю Мое́ ю над тобо́ ю, до́ ндеже мимоиду́. И отыму́ ру́ ку Мою́, и тогда́ у́ зриши за́ дняя Моя́, лице́ же Мое́ не яви́ т ти ся. И у́ треневав, Моисе́ й зау́ тра взы́ де на го́ ру Сина́ йскую, я́ коже глаго́ ла ему́ Госпо́ дь. И сни́ де Госпо́ дь во о́ блаце, и предста́ Ему́ та́ мо Моисе́ й, и призва́ и́ менем Госпо́ дним. И мимои́ де Госпо́ дь пред лице́ м его́, и призва́: Госпо́ дь Бог Щедр и Ми́ лостив, Долготерпели́ в, и Многоми́ лостив, и И́ стинен. И потща́ вся Моисе́ й, прини́ к на зе́ млю, поклони́ ся Го́ сподеви.

Диакон: П рему́ дрость.

Чтец: Ц а́ рств тре́ тиих чте́ ние.

Диакон: В о́ нмем.

(Из главы 19:)

Чтец: В о днех о́ нех, прии́ де Илия́ в Вирсави́ ю, я́ же есть земля́ Иу́ дова, и оста́ ви о́ трочища своего́ та́ мо. И сам по́ йде в пусты́ ню путь дне, и прии́ де, и се́ де под сме́ рчием, и у́ спе, и сон ви́ де та́ мо, под са́ дом. И се не́ кий прикосну́ ся ему́, и рече́ ему́: воста́ ни, яждь и пий. И воззре́ Илия́, и се при возгла́ вии его́ опресно́ к ячме́ нный и корча́ г воды́; и воста́, и яде́, и пит, и, обра́ щься, у́ спе. И обра́ щся А́ нгел Госпо́ день втори́ цею, и косну́ ся его́, и рече́ ему́: воста́ ни, яждь и пий, я́ ко мног от тебе́ путь. И воста́, и яде́, и пит, и и́ де в кре́ пости я́ ди тоя́ четы́ редесять дней и четы́ редесять ноще́ й до горы́ Хори́ вския. И вни́ де та́ мо в пеще́ ру, и всели́ ся в ней. И се глаго́ л Госпо́ день к нему́, и рече́ ему́ Госпо́ дь: изы́ ди и ста́ ни на горе́ пред Го́ сподем. И се Госпо́ дь мимои́ дет, и дух ве́ лий и кре́ пок разоря́ я го́ ры, и сокруша́ я ка́ мение пред Го́ сподем: и не в ду́ се Госпо́ дь. И по ду́ се трус, и не в тру́ се Госпо́ дь. И по тру́ се огнь, и не во огни́ Госпо́ дь. И по огни́ глас хла́ да то́ нка, и та́ мо Госпо́ дь. И бысть, я́ ко услы́ ша Илия́, покры́ лице́ свое́ ми́ лотию свое́ ю, и изы́ де, и ста близ пеще́ ры. И рече́ Госпо́ дь к нему́: иди́ и возврати́ ся в путь твой, и по́ йдеши в путь пусты́ ни Дама́ сковы, и пома́ жеши Елиссе́ я, сы́ на Асафа́ това, вме́ сто тебе́ проро́ ка.

 

Ектения́ сугу́ бая:

Даикон: Р це́ м вси от всея́ души́, и от всего́ помышле́ ния на́ шего рцем.






© 2023 :: MyLektsii.ru :: Мои Лекции
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав.
Копирование текстов разрешено только с указанием индексируемой ссылки на источник.