Студопедия

Главная страница Случайная страница

Разделы сайта

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Иере́й: Мир всем. На 10. Стих: Изведи́ из темни́цы ду́шу мою́,// испове́датися и́мени Твоему́.






На 10. Стих: Изведи́ из темни́ цы ду́ шу мою́, // испове́ датися и́ мени Твоему́.

Стихира: В ече́ рния на́ ша моли́ твы/ приими́, Святы́ й Го́ споди, / и пода́ ждь нам оставле́ ние грехо́ в, / я́ ко Еди́ н еси́ // явле́ й в ми́ ре Воскресе́ ние.

 

Стих: Мене́ ждут пра́ ведницы, // до́ ндеже возда́ си мне.

Стихира: О быди́ те лю́ дие Сио́ н, / и обыми́ те Его́, / и дади́ те сла́ ву в нем Воскре́ сшему из ме́ ртвых: / я́ ко Той есть Бог наш, // Избавле́ й нас от беззако́ ний на́ ших.

 

На 8. Стих: Из глубины́ воззва́ х к Тебе́, Го́ споди, // Го́ споди, услы́ ши глас мой.

Стихира: П рииди́ те лю́ дие, / воспои́ м, и поклони́ мся Христу́, / сла́ вяще Его́ из ме́ ртвых Воскресе́ ние: / я́ ко Той есть Бог наш, // от пре́ лести вра́ жия мир Избавле́ й.

 

 

Стихиры ап. Матфе́ я, глас 4, подо́ бен: " Зва́ нный свы́ ше":

На 6. Стих: А́ ще беззако́ ния на́ зриши, Го́ споди, Го́ споди, кто постои́ т? // Я́ ко у Тебе́ очище́ ние е́ сть.

Стихира: И спыту́ яй сердца́ челове́ ков, / егда́ тво́ й Боже́ ственный ра́ зум, апо́ столе, / Боже́ ственным прове́ дением узре́, / от непра́ вды и от ми́ ра тя изба́ ви; / тогда́ тя всеми́ рный Свет соде́ я, / вселе́ нныя концы́ просвеща́ ти и облиста́ ти повеле́ в, / Его́ же и Боже́ ственное Ева́ нгелие сподо́ бился еси́ я́ ве написа́ ти.// Того́ моли́ спасти́ и просвети́ ти ду́ ши на́ ша.

 

На 4. Стих: От стра́ жи у́ тренния до но́ щи, от стра́ жи у́ тренния, // да уповае́ т Изра́ иль на Го́ спода.

Стихира: И́ же от мыта́ рства при́ зван на учени́ чество, / егда́ тя Безнача́ льное Сло́ во возгласи́, / после́ довати повеле́ в и обще́ ние Ца́ рствия обеща́ в, / тогда́, всеблаже́ нне, вся оста́ вив/ и смуще́ ния мяте́ жнаго отше́ д, / Тому́ кре́ пко после́ довал еси́ / и ны́ не, Богови́ дче, насыща́ емь, / неизрече́ ннаго Его́ виде́ ния я́ сно.// Его́ же моли́, спасти́ и просвети́ ти ду́ ши на́ ша.

 

Глас 4, самогла́ сен:

Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху.

З ову́ щу Христу́ ко учени́ честву Небе́ сному/ усе́ рдно после́ довал еси́, Богоприя́ тне, / все упражне́ ние попече́ ния земна́ го еди́ нощи отри́ нув, / досто́ йный бо Го́ рняго Ца́ рствия/ ра́ зум благопоко́ рне восприи́ м, / долере́ вностнаго жи́ тельства и сла́ вы тщи́ я отступи́ л еси́, / благове́ стник от мытаря́ быв, / свет же во тьме су́ щим яви́ лся еси́ / и заблу́ ждшим путево́ ждь ко спасе́ нию; / ны́ не же моли́ твенник всего́ ми́ ра тепле́ йший// и тебе́ чту́ щих, Матфе́ е, храни́ тель спаси́ тельный.

 

Глас 1:

И ны́ не и при́ сно и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь.

Догматик: В семи́ рную сла́ ву, / от челове́ к Прозя́ бшую, / и Влады́ ку Ро́ ждшую, / Небе́ сную Дверь, / воспои́ м Мари́ ю Де́ ву, / Безпло́ тных песнь, и ве́ рных удобре́ ние: / Сия́ бо яви́ ся Не́ бо, и Храм Божества́: / Сия́ прегражде́ ние вражды́ разруши́ вши, / мир введе́, и Ца́ рствие отве́ рзе./ Сию́ у́ бо иму́ ще ве́ ры Утвержде́ ние, / Побо́ рника и́ мамы из Нея́ Ро́ ждшагося Го́ спода./ Дерза́ йте у́ бо, дерза́ йте лю́ дие Бо́ жии: // и́ бо Той победи́ т враги́, я́ ко Всеси́ лен.

 

Вход с кади́ лом:

Диа́ кон: П рему́ дрость, про́ сти.

Све́ те Тихи́ й:

 

Диа́ кон: В о́ нмем.

Иере́ й: Мир всем.

Хор: И ду́ хови твоему́.

 

Проки́ мен воскре́ сный:

Диа́ кон: П рему́ дрость во́ нмем. П роки́ мен, глас шесты́ й:

Г оспо́ дь воцари́ ся, в ле́ поту облече́ ся.

Хор: Г оспо́ дь воцари́ ся, в ле́ поту облече́ ся.

Диа́ кон: О блече́ ся Госпо́ дь в си́ лу, и препоя́ сася.

Хор: Г оспо́ дь воцари́ ся, в ле́ поту облече́ ся. (На каждый стих)

Стих 2. И́ бо утверди́ вселе́ нную, я́ же не подви́ жится.

Стих 3. Д о́ му Твоему́ подоба́ ет святы́ ня, Го́ споди, в долготу́ дний.

Диа́ кон: Г оспо́ дь воцари́ ся.

Хор: В ле́ поту облече́ ся.

 

Пареми́ и апо́ стола [1]:

Диа́ кон: П рему́ дрость.

Чтец: С обо́ рнаго посла́ ния Петро́ ва чте́ ние.

Диа́ кон: В о́ нмем.

(Гл. 1, ст 1 - гл. 2, ст. 6):

Чтец: П етр, Апо́ стол Иису́ с Христо́ в, / избра́ нным прише́ льцем разсе́ яния, / По́ нта, Галати́ и, Каппадоки́ и, Аси́ и и Вифи́ нии, / по прозре́ нию Бо́ га Отца́ во святы́ ню Ду́ ха, / в послуша́ ние и кропле́ ние Кро́ ве Иису́ с Христо́ вы, / благода́ ть вам и мир да умно́ жится./ Благослове́ н Бог и Оте́ ц Го́ спода на́ шего Иису́ с Христа́, / И́ же по мно́ зей Свое́ й ми́ лости порожде́ й нас во упова́ ние жи́ во/ воскресе́ нием Иису́ с Христо́ вым от ме́ ртвых, / в насле́ дие нетле́ нно, и нескве́ рно, и неувяда́ емо, / соблюде́ но на Небесе́ х вас ра́ ди, / и́ же си́ лою Бо́ жиею соблюде́ ни ве́ рою/ во спасе́ ние гото́ вое яви́ тися во вре́ мя после́ днее./ О не́ мже ра́ дуйтеся, / ма́ ло ны́ не, а́ ще ле́ по есть, приско́ рбни бы́ вше в разли́ чных напа́ стех, / да искуше́ ние ва́ шея ве́ ры многочестне́ йше зла́ та ги́ бнуща, / огне́ м же искуше́ на, / обря́ щется в похвалу́, и честь, и сла́ ву во открове́ нии Иису́ с Христо́ ве./ Его́ же не ви́ девше, лю́ бите, / и на Него́ же ны́ не не зря́ ще, ве́ рующе же, / ра́ дуетеся ра́ достию неизглаго́ ланною и просла́ вленною, / прие́ млюще кончи́ ну ве́ ре ва́ шей спасе́ ние душа́ м./ О Не́ мже спасе́ нии взыска́ ша и испыта́ ша проро́ цы, / и́ же о ва́ шей благода́ ти прореко́ ша, / испыта́ юще, в каково́ или́ в ко́ е вре́ мя я́ вляше в них Дух Христо́ в, / пре́ жде свиде́ тельствуя о Христо́ вех страсте́ х и я́ же по сих сла́ вах, / и́ мже откры́ ся, я́ ко не им саме́ м, / но нам служа́ ху сия́, я́ же ны́ не возвести́ шася вам, / благовествова́ вшими вам Ду́ хом Святы́ м, по́ сланным с Небесе́, / в ня́ же жела́ ют А́ нгели прини́ кнути./ Те́ мже, возлю́ бленнии, / препоя́ савше чресла́ помышле́ ния ва́ шего, трезвя́ щеся, / соверше́ нне упова́ йте на приноси́ мую вам благода́ ть открове́ нием Иису́ с Христо́ вым./ Я́ ко ча́ да послуша́ ния, не преобразу́ ющеся пе́ рвыми неве́ дения ва́ шего похоте́ нии, / но по зва́ вшему вы Свято́ му и са́ ми свя́ ти во всем житии́ бу́ дите./ Зане́ пи́ сано есть: / свя́ ти бу́ дите, я́ ко Аз Свят есмь./ И а́ ще Отца́ называ́ ете, нелицеме́ рно судя́ ща кому́ ждо по де́ лу, / со стра́ хом жития́ ва́ шего вре́ мя жи́ тельствуйте, / ве́ дяще, я́ ко не истле́ нным сребро́ м или́ зла́ том/ изба́ вистеся от су́ етнаго ва́ шего жития́ отцы́ пре́ даннаго, / но честно́ ю Кро́ вию я́ ко А́ гнца Непоро́ чна и Пречи́ ста Христа́, / предуве́ дена у́ бо пре́ жде сложе́ ния ми́ ра, / я́ вльшася же в после́ дняя ле́ та вас ра́ ди./ И́ же Его́ ра́ ди ве́ руете в Бо́ га, / воздви́ гшаго Его́ из ме́ ртвых и сла́ ву Ему́ да́ вша, / я́ ко да ве́ ра ва́ ша и упова́ ние бу́ дет на Бо́ га./ Ду́ ши ва́ ша очи́ стивше в послуша́ неи и́ стины ду́ хом, / в братолю́ бие нелицеме́ рно, от чи́ ста се́ рдца друг дру́ га люби́ те приле́ жно, / порожде́ ни не от се́ мене истле́ нна, но неистле́ нна, / сло́ вом Жива́ го Бо́ га и пребыва́ юща во ве́ ки./ Зане́ вся́ ка плоть, я́ ко трава́, / и вся́ ка сла́ ва челове́ ча, я́ ко цвет тра́ вный./ И́ зсше тра́ ва, и цвет ея́ отпаде́, / глаго́ л же Госпо́ день пребыва́ ет во ве́ ки, / се же есть глаго́ л благовествова́ нный в вас./ Отло́ жше у́ бо вся́ ку зло́ бу, и вся́ ку лесть, / и лицеме́ рие, и за́ висть, и вся клеветы́, / я́ ко новорожде́ ни младе́ нцы, слове́ сное и неле́ стное млеко́ возлюби́ те, / я́ ко да о нем возрасте́ те во спасе́ ние./ Поне́ же вкуси́ сте, я́ ко благ Госпо́ дь./ К Нему́ же приходя́ ще, Ка́ мени Жи́ ву, / от челове́ к у́ бо уничиже́ ну, от Бо́ га же избра́ нну, че́ стну, / и са́ ми, я́ ко ка́ мение жи́ во, / зижди́ теся в храм духо́ вен, святи́ тельство свя́ то/ возноси́ ти же́ ртвы духо́ вны, благоприя́ тны Бо́ гови Иису́ с Христо́ м./ Зане́ пи́ сано есть в Писа́ нии: / се полага́ ю в Сио́ не Ка́ мень Краеуго́ лен, избра́ н, че́ стен// и ве́ руяй в Онь не постыди́ тся.

 

Диа́ кон: П рему́ дрость.

Чтец: С обо́ рнаго посла́ ния Петро́ ва чте́ ние.

Диа́ кон: В о́ нмем.

(Гл. 2, ст 21 - гл. 3, ст. 9):

Чтец: В озлю́ бленнии, / Христо́ с пострада́ по нас, / нам оста́ вль о́ браз, да после́ дуем стопа́ м Его́./ И́ же греха́ не сотвори́, / ни обре́ теся лесть во усте́ х Его́, / И́ же укаря́ емь проти́ ву не укаря́ ше, / стражда́ не преща́ ше, / предая́ ше же судя́ щему пра́ ведно./ И́ же грехи́ на́ ша сам вознесе́ на те́ ле Свое́ м на Дре́ во, / да, от грех избы́ вше, пра́ вдою поживе́ м, / Его́ же я́ звою изцеле́ сте./ Бе́ сте бо, я́ ко о́ вцы заблу́ ждшия, не иму́ ще па́ стыря, / но возврати́ стеся ны́ не к Па́ стырю и Посети́ телю душ ва́ ших./ Та́ кожде же и жены́, повину́ ющеся свои́ м муже́ м, / да и а́ ще не́ цыи не повину́ ются сло́ ву, / же́ нским житие́ м без сло́ ва плене́ ни бу́ дут, / ви́ девше е́ же со стра́ хом чи́ сто житие́ ва́ ше./ И́ мже да есть не вне́ шняя плете́ ния влас, / и обложе́ ния зла́ та, или́ одея́ ния риз ле́ пота, / но потае́ ный се́ рдца челове́ к/ в неистле́ нии кро́ ткаго и молчали́ ваго ду́ ха, / е́ же есть пред Бо́ гом многоце́ нно./ Та́ ко бо иногда́ и святы́ я жены́, упова́ ющия на Бо́ га, / украша́ ху себе́, повину́ ющеся свои́ м муже́ м: / я́ коже Са́ рра послу́ шаше Авраа́ ма, господи́ на того́ зову́ щи, / ея́ же бы́ сте ча́ да, благотворя́ ще и не боя́ щеся ни еди́ наго стра́ ха./ Му́ жие, та́ кожде вку́ пе живу́ ще с свои́ ми жена́ ми по ра́ зуму, / я́ ко немощне́ йшу сосу́ ду, же́ нскому воздаю́ ще честь, / я́ ко и снасле́ дницы благода́ тныя жи́ зни, / во е́ же не прекраща́ тися моли́ твам ва́ шим./ Коне́ ц же - вси единому́ дрени бу́ дите, / ми́ лостиви, братолю́ бцы, милосе́ рдни, / благоутро́ бни, мудролю́ бцы, смиреному́ дри, / не воздаю́ ще зла за зло или́ досажде́ ния за досажде́ ние, / супроти́ вное же благословя́ ще, / ве́ дяще, я́ ко на се зва́ ни бы́ сте, // да благослове́ ние насле́ дите.

Диа́ кон: П рему́ дрость.

Чтец: С обо́ рнаго посла́ ния Петро́ ва чте́ ние.

Диа́ кон: В о́ нмем.

(Глава 4, стт. 1-11):

Чтец: В озлю́ бленнии, / Христу́ пострада́ вшу за ны пло́ тию, / и вы в ту же мысль вооружи́ теся, / зане́ пострада́ вый пло́ тию преста́ от греха́./ Во е́ же не ктому́ в челове́ ческия по́ хоти, / но в во́ лю Бо́ жию про́ чее во пло́ ти жи́ ти вре́ мя./ Довле́ ет бо вам мимоше́ дшее вре́ мя жития́, / во́ лю язы́ ческую твори́ вшим, / хо́ ждшым в нечистота́ х, в по́ хотех, в скотоложстве, / в по́ мыслех, в пия́ нстве, в козлогласова́ ниих, / в лихоима́ нии и богоме́ рзких идолослуже́ ниих./ О не́ мже дивя́ тся, / не сходя́ щымся вам в то́ же блуда́ разлия́ ние, ху́ ляще, / и́ же воздадя́ т сло́ во гото́ ву Су́ щему суди́ ти живы́ м и ме́ ртвым./ На се бо и ме́ ртвым благовести́ ся, / да Суд у́ бо прии́ мут по челове́ ку пло́ тию, / поживу́ т же по Бо́ зе Ду́ хом./ Всем же кончи́ на прибли́ жися, / уцелому́ дритеся у́ бо и трезви́ теся в моли́ твах./ Пре́ жде же всех друг ко дру́ гу любо́ вь приле́ жну име́ йте, / зане́ любо́ вь покрыва́ ет мно́ жество грехо́ в./ Страннолю́ бцы друг ко дру́ гу без ропта́ ний./ Ки́ йждо, я́ коже прия́ т дарова́ ние, / ме́ жду себе́ сим служа́ ще, / я́ ко до́ брии строи́ телие разли́ чныя благода́ ти Бо́ жия./ А́ ще кто глаго́ лет я́ ко словеса́ Бо́ жия, / а́ ще кто слу́ жит я́ ко от кре́ пости, ю́ же подае́ т Бог, / да о всем сла́ вится Бог Иису́ с Христо́ м, // Ему́ же есть сла́ ва и держа́ ва во ве́ ки веко́ в, ами́ нь.

 

Ектения́ сугу́ бая:

 


Сподо́ би, Го́ споди:

Ектения́ проси́ тельная:

 






© 2023 :: MyLektsii.ru :: Мои Лекции
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав.
Копирование текстов разрешено только с указанием индексируемой ссылки на источник.