Студопедия

Главная страница Случайная страница

Разделы сайта

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






И ныне и присно и во веки веков. Аминь.






 

Конда́ к Обре́ зания, глас 3:

Всех Госпо́ дь обре́ зание терпи́ т/ и челове́ ческая прегреше́ ния, я́ ко Благ, обре́ зует, / дае́ т спасе́ ние днесь ми́ ру./ Ра́ дуется же в Вы́ шних и Созда́ телев иера́ рх, // и светоно́ сный, Боже́ ственный таи́ нник Христо́ в Васи́ лий.


Проки́ мен Обре́ зания, глaс 6:

С паси́, Го́ споди, лю́ ди Твоя́ и благослови́ достоя́ ние Твое́.

Стих: К Тебе́, Го́ споди, воззову́, Бо́ же мой: да не премолчи́ ши от мене́.

Проки́ мен святи́ теля Васи́ лия Вели́ кого, глaс 1:

У ста́ моя́ возглаго́ лют прему́ дрость, и поуче́ ние се́ рдца моего́ ра́ зум.

 

Апо́ стольское чте́ ние Обре́ зания Госпо́ дня:

Кол., зач. 254 (гл. 2, стт. 8-12)

Б ра́ тие, блюди́ теся, да никто́ же вас бу́ дет прельща́ я филосо́ фиею и тще́ тною ле́ стию, по преда́ нию челове́ ческому, по стихи́ ам ми́ ра, а не по Христе́. Я́ ко в том живе́ т вся́ ко исполне́ ние Божества́ теле́ сне. И да бу́ дете в Нем испо́ лнени, и́ же есть глава́ вся́ кому нача́ лу и вла́ сти; о Не́ мже и обре́ зани бы́ сте обре́ занием нерукотворе́ нным, в совлече́ нии те́ ла грехо́ внаго пло́ ти, во обре́ зании Христо́ ве, спогре́ бшеся Ему́ креще́ нием; о Не́ мже и совоста́ сте ве́ рою, де́ йством Бо́ га, воскреси́ вшаго Его́ из ме́ ртвых.

 

Апо́ стольское чте́ ние святи́ теля:

Евр., зач. 318 (гл. 7, ст. 26 - гл. 8 ст. 2)

Б ра́ тие, тако́ в нам подоба́ ше Архиере́ й, преподо́ бен, незло́ бив, безскве́ рнен, отлуче́ н от гре́ шник и вы́ шше Небе́ с быв. И́ же не и́ мать по вся дни ну́ жды, я́ коже первосвяще́ нницы, пре́ жде о свои́ х гресе́ х же́ ртвы приноси́ ти, пото́ м же о людски́ х: сие́ бо сотвори́ еди́ ною, Себе́ прине́ с. Зако́ н бо челове́ ки поставля́ ет первосвяще́ нники, иму́ щыя не́ мощь, сло́ во же кля́ твенное, е́ же по зако́ не, Сы́ на во ве́ ки соверше́ нна. Глава́ же о глаго́ лемых, такова́ и́ мамы Первосвяще́ нника, и́ же се́ де одесну́ ю Престо́ ла Вели́ чествия на Небесе́ х, святы́ м служи́ тель и ски́ нии и́ стинней, ю́ же водрузи́ Госпо́ дь, а не челове́ к.

 

Аллилуа́ рий Обре́ зания Госпо́ дня, глас 8:

П асы́ й Изра́ иля вонми́, наставля́ яй я́ ко овча́ Ио́ сифа.

Аллилуа́ рий святи́ теля, глас 8:

У ста́ пра́ веднаго поуча́ тся прему́ дрости, и язы́ к его́ возглаго́ лет суд.

 

 


Ева́ нгельское чте́ ние Обре́ зания Госпо́ дня:

Лк., зач. 6 (гл. 2, стт. 20-21, 40-52)

В о вре́ мя о́ но, возврати́ шася па́ стырие, сла́ вяще и хва́ ляще Бо́ га о всех, я́ же слы́ шаша и ви́ деша, я́ коже глаго́ лано бысть к ним. И егда́ испо́ лнишася осмь дний, да обре́ жут Его́, и нареко́ ша и́ мя Ему́ Иису́ с, нарече́ нное А́ нгелом пре́ жде да́ же не зача́ тся во чре́ ве. Отроча́ же растя́ ше, и крепля́ шеся ду́ хом, исполня́ яся прему́ дрости, и благода́ ть Бо́ жия бе на Нем. И хожда́ ста роди́ теля Его́ на вся́ ко ле́ то во Иерусали́ м в пра́ здник па́ схи. И егда́ бысть двоюна́ десяте ле́ ту, восходя́ щым им во Иерусали́ м по обы́ чаю пра́ здника. И сконча́ вшем дни, и возвраща́ ющимся им, оста́ о́ трок Иису́ с во Иерусали́ ме. И не разуме́ Ио́ сиф и Ма́ ти Его́. Мне́ вша же Его́ во дружи́ не су́ ща, преидо́ ста дне путь, и иска́ ста Его́ во сро́ дницех, и в зна́ емых. И не обре́ тша Его́, возврати́ стася во Иерусали́ м, взыска́ юща Его́. И бысть, по трие́ х днех, обрето́ ста Его́ в це́ ркви, седя́ ща посреде́ учи́ телей, и послу́ шающа их, и вопроша́ юща их. Ужаса́ хуся же вси послу́ шающии Его́ о ра́ зуме и о отве́ тех Его́. И ви́ девша Его́, диви́ стася, и к Нему́ Ма́ ти Его́ рече́: Ча́ до, что сотвори́ на́ ма та́ ко? Се, оте́ ц Твой и Аз боля́ ща иска́ хома Тебе́. И рече́ к ни́ ма: что я́ ко иска́ ста Мене́? Не ве́ ста ли, я́ ко в тех, я́ же Отца́ Моего́, досто́ ит бы́ ти Ми? И та не разуме́ ста глаго́ ла, и́ же глаго́ ла и́ ма. И сни́ де с ни́ ма, и прии́ де в Назаре́ т, и бе повину́ яся и́ ма. И Ма́ ти Его́ соблюда́ ше вся глаго́ лы сия́ в се́ рдцы Свое́ м. И Иису́ с преспева́ ше прему́ дростию и во́ зрастом, и благода́ тию у Бо́ га и челове́ к.

 

Ева́ нгельское чте́ ние святи́ теля:

Лк., зач. 24 (гл. 6, стт. 17-23)

В о вре́ мя о́ но, ста Иису́ с на ме́ сте ра́ вне, и наро́ д учени́ к Его́, и мно́ жество мно́ го люде́ й от всея́ Иуде́ и и Иерусали́ ма, и помо́ рия Ти́ рска и Сидо́ нска, и́ же приидо́ ша послу́ шати Его́ и исцели́ тися от неду́ г свои́ х, и стра́ ждущии от дух нечи́ стых, и исцеля́ хуся. И весь наро́ д иска́ ше прикаса́ тися Ему́, я́ ко си́ ла от Него́ исхожда́ ше, и исцеля́ ше вся. И той возве́ д о́ чи свои́ на ученики́ своя́, глаго́ лаше: блаже́ ни ни́ щии ду́ хом, я́ ко ва́ ше есть Ца́ рствие Бо́ жие. Блаже́ ни, а́ лчущии ны́ не, я́ ко насы́ титеся. Блаже́ ни, пла́ чущии ны́ не, я́ ко возсмее́ теся. Блаже́ ни бу́ дете, егда́ возненави́ дят вас челове́ цы, и егда́ разлуча́ т вы и поно́ сят, и пронесу́ т и́ мя ва́ ше я́ ко зло, Сы́ на Челове́ ческаго ра́ ди. Возра́ дуйтеся в той день и взыгра́ йте, се бо мзда ва́ ша мно́ га на небеси́.


Вме́ сто Досто́ йно:

О Тебе́ ра́ дуется, Благода́ тная вся́ кая тварь, / А́ нгельский собор и челове́ ческий род, / освяще́ нный хра́ ме и раю́ слове́ сный, / девственная похвало́, / из Нея́ же Бог воплоти́ ся, / и Младе́ нец бысть, пре́ жде век Сый Бог наш: / ложесна́ бо Твоя́ престо́ л сотвори́ / и чре́ во Твое́ простра́ ннее Небе́ с соде́ ла.// О Тебе́ ра́ дуется, Благода́ тная, вся́ кая тварь, сла́ ва Тебе́.

 

Прича́ стен Обре́ зания:

Хвали́ те Го́ спода с Небе́ с, / хвали́ те Его́ в Вы́ шних.

Прича́ стен святи́ теля:

В па́ мять ве́ чную бу́ дет пра́ ведник, / от слу́ ха зла не убои́ тся. А ллилу́ ия. (Трижды)


 

[1] Одна из стихир по указанию настоятеля — из числа вечерних литийных стихир храмового святого (как правило, первая), либо та, которая поется по 50-м псалме на полиелейной утрене. В том случае, если храмовый святой не имеет указанных песнопений (например, шестеричная служба), может быть пропета стихира с «Господи, воззвах» или из другого цикла стихир.






© 2023 :: MyLektsii.ru :: Мои Лекции
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав.
Копирование текстов разрешено только с указанием индексируемой ссылки на источник.