Студопедия

Главная страница Случайная страница

Разделы сайта

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Казахский ЯЗЫК






РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

НАЦИОНАЛЬНЫЙ ЦЕНТР ТЕСТИРОВАНИЯ

ВНЕШНЯЯ ОЦЕНКА УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ

Класс

(Апробация)

Сектор 5
Вариант:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
КНИЖКА-ВОПРОСНИК

ВАРИАНТ 161

 

 

Ф.И.О. __________________________________________________________

 

Город (Область) ___________________________________________________

 

Район ____________________________________________________________

 

Школа ______________________________Класс ________________________

 

Подпись учащегося _________________

 

 


ВНИМАНИЕ!

  1. Книжка-вопросник содержит тестовые задания по предметам:

КАЗАХСКИЙ ЯЗЫК и БИОЛОГИЯ

 

  1. Время тестирования – 130 минут (2 часа 10 минут).

 

  1. Начинать отвечать можно с любого предмета.

 

  1. По предмету казахский язык дан 1 текст, к тексту по 5 тестовых задания. Каждое задание требует выбора единственного правильного ответа из пяти предложенных вариантов.

 

  1. В книжке-вопроснике встречаются следующие формы тестовых заданий:

− задания с выбором одного правильного ответа из пяти предложенных;

− задания с выбором одного или нескольких правильных ответов из восьми предложенных.

  1. Выбранный ответ нужно отмечать на листе ответов путем полного закрашивания соответствующего кружка.

 

  1. Все необходимые расчеты можно производить на свободных местах книжки-вопросника.

 

  1. Нужно внимательно заполнить все секторы листа ответов.

 

  1. После завершения тестирования книжка-вопросник и лист ответов должны быть сданы дежурному по аудитории.

Во время тестирования запрещается:

ü Выходить из аудитории без разрешения;

ü Пересаживаться с места на место;

ü Обмениваться материалами тестирования;

ü Использовать сведения, раскрывающие содержание тестов и кодов правильных ответов к ним;

ü Пользоваться информационными материалами, электронными записными книжками, калькуляторами, телефонами и др. средствами коммуникации.


КАЗАХСКИЙ ЯЗЫК

Инструкция: «Вам предлагаются задания с одним правильным ответом из пяти предложенных. Выбранный ответ необходимо отметить на листе ответов путем полного закрашивания соответствующего кружка». 1. «Ашық» сө зінің антонимдік сың ары. A) Аласа. B) Жабық. C) Биік. D) Сұ лу. E) Жаң а.
2. Мақ алдың тақ ырыбы. Кү ш – білімде, білім – кітапта. A) Білім. B) Ең бек. C) Мамандық. D) Туғ ан жер. E) Отан.
3. «Ә лді» сө зінің синонимі. A) Қ онақ, кө мек. B) Мық ты, кү шті. C) Рең, шырай. D) Жұ мыс, ғ имарат. E) Реніш, жә рдем.
4. Сын есім жасайтын жұ рнақ тар. A) –дан, –ден. B) –ла, –ле. C) –мен, –бен. D) –лық, –лік. E) –дар, –дер.
5. Дара жалқ ы есімдер қ атары. A) Ү лбі, Нарым. B) Жезқ азғ ан, Талдық орғ ан. C) Талдық орғ ан, облыс. D) Тянь-Шань, қ ойма. E) Жетісу, тау.
6. Заттың ретін білдіретін сан есім. A) Жинақ тық. B) Есептік. C) Топтау. D) Реттік. E) Бө лшектік.
7. Бастауыш пен баяндауыш зат есімнен тұ рғ ан сө йлем. A) Шет тілін оқ у – болашағ ың. B) Кешігіп келгендер – ә жемнің таныстары. C) Тіл – қ оғ амдық қ ұ былыс. D) Мен – жү рген бір пендемін. E) Бар ойы – ө лең айтып, ә н салу.
8. Бастауышы сілтеу есімдігінен, баяндауышы атау тұ лғ адағ ы зат есім. A) Мен – мектеп оқ ушысымын. B) Кейбіреулері осында қ алды. C) Ү йге ешкім келген жоқ. D) Сонау – біздің мекеме. E) Біз – институттың тү лектеріміз.
9. «Ү ндемеу» сө зінің баламасы. A) Судан таза. B) Тілге жү йрік. C) Тө бесіне кө теру. D) Сө з таластыру. E) Тілге келмеу.
10. " О" дыбысына тә н қ атар. A) Жің ішке, қ ысаң, езулік. B) Қ ысаң, ашық, езулік. C) Ашық, жің ішке, езулік. D) Жуан, езулік, жің ішке. E) Ашық, жуан, еріндік.
11. Екі сө зден бірігіп жасалғ ан кү рделі сө з. A) Сү ң гуір. B) Қ асірет. C) Екібастұ з. D) Ұ лтуғ ан. E) Қ ұ дірет.
12. Сө йлемдегі жалқ ы есімдегі септік жә не тұ лғ асына қ арай тү рі. Отырар – қ азақ елінің кө не бекінісі. A) Атау септікте, негізгі. B) Табыс септікте, кү рделі. C) Атау септікте, кү рделі. D) Ілік септікте, дара. E) Ілік септікте, кү рделі.
13. Бастауышы тұ йық етістіктен, баяндауышы атау тұ лғ адағ ы зат есімнен тұ рғ ан сө йлем. A) Біреу айтқ анды ұ ғ ып ал. B) Ашу – ақ ылдың дұ шпаны. C) Еліміздің мемлекеттік тілін дамыту – баршамызғ а ортақ міндет. D) Елу екіге бө лінеді. E) Су ішкен қ ұ дығ ың а тү кірме.
14. Қ арсы мә ндес мақ ал. A) Дос сыртың нан мақ тар, дұ шпан кө зің е мақ тар. B) Кісі елінде сұ лтан болғ анша, ө з елің де ұ лтан бол. C) Ең бек – адамның кө ркі. D) Адам бір-біріне қ онақ. E) Талабы жоқ жас – қ анаты жоқ қ ұ с.
15. Сө йлемдердегі салыстырмалы шырай тұ лғ асында тұ рғ ан сын есім. A) Бораш кеудесі шалқ ақ тау біткен, бұ лшық еттері кү нге кү йген адам екен. B) Жауырынды, ө те ширақ бала екен. C) Мө лдір қ ара кө здері жарқ ырап тұ р. D) Ауыз, мұ рны ү лкен, сымбатты кө рінеді. E) Оның кө здері жаң а туғ ан бұ заудың кө зіне ұ қ сайды.
 

Инструкция: «Внимательно прочитайте текст и правильно выполните задания к тексту».






© 2023 :: MyLektsii.ru :: Мои Лекции
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав.
Копирование текстов разрешено только с указанием индексируемой ссылки на источник.